יום שבת

כישוף אהבה חזק


חומרי כישוף הדרושים לשם ביצוע כישוף אהבה חזק:
14 נרות מסוגים וצבעים שונים שכל אחד מסמל בעבורכם היבט מסוים של האדם שעליו אתם רוצים לבצע כישוף אהבה חזק.
דבר מה שמסמל את האדם שעליו אתם רוצים לבצע כישוף אהבה בעצמו.

ביצוע כישוף אהבה חזק:
הדליקו את הנרות והציבו אותם במעגל סימטרי במדויק. הדיוק של המעגל והמרחקים השווים בין הנרות הם קריטיים להצלחתו של כישוף האהבה.
הציבו במרכז המעגל את האובייקט שמסמל בעבורכם את האדם שעליו אתם רוצים לבצע כישוף אהבה חזק.
למדו מראש את הלחש לביצוע כישוף אהבה חזק וחיזרו עליו 14 פעמים כאשר בכל פעם אתם מביטים בנר אחר. לבסוף אמרו את לחש האהבה כאשר אתם מביטים אל האובייקט במרכז שמייצג את האדם שעליו אתם רוצים לבצע כישוף אהבה חזק.

לחש לביצוע כישוף אהבה חזק:

אני קורא\ת לליבך
אני קורא\ת לרוחך
אני קורא\ת לתודעתך
אני קורא\ת לגופך
אני קורא\ת למחשבותיך
אני קורא\ת לרגשותיך
לאהוב אותי, להעריץ אותי
לאהוב אותי, להעריץ אותי.

זיכרו לנקוט בכללי זהירות באש ולהרחיק מהאזור כל דבר שעלול להידלק. ביצוע כישוף אהבה חזק כזה אינו פשוט ויש להקפיד על דיוק בכל המרכיבים שלו בכדי שהוא יעבוד.